Onderdeel vanOntwerpers van onderwijs

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Overal waar gewerkt wordt ontstaan wel eens misverstanden of worden fouten gemaakt. Dat kan bij ons op school ook gebeuren. De meeste klachten kunnen worden opgelost met de groepsleerkracht en/of directie.

U kunt echter ook terecht bij onze vertrouwenspersonen: Wilma en Mayke. Elke ouder en elke leerling kan een beroep doen op de vertrouwenspersoon van de school. De vertrouwenspersoon luistert naar uw klacht en doet suggesties om de klacht op te lossen, of brengt partijen bij elkaar om erover te praten. Het gesprek wordt vertrouwelijk behandeld en er worden geen stappen gezet zonder uw toestemming, of dat van uw kind. In overleg met de vertrouwenspersoon wordt bekeken wat er gedaan kan worden of wie kan worden ingeschakeld om tot de best mogelijke oplossing te komen.

Kijk voor meer informatie over de klachtenregeling bij ons op school op de downloadpagina en de site van SKO.

Meer over ouders en communicatie

Contact opnemen met Dominicus Savio

Heeft u wensen, zorgen of opmerkingen, voel je vrij om ons aan te spreken.

Contact opnemen